13 lutego 2017

White Shirt



Powracam do Was po długiej przerwie, mam nadzieję, że tym razem na stałe. Potrzebowałam czasu, by zrozumieć jaką przyjemność daje mi prowadzenie tej strony. Dojrzałam by prowadzić bloga całkowicie 'po mojemu' w moim stylu, tak by nikogo nie udawać. Dorosłam do tego, by nie biegać za trendami, które i tak za chwilę przeminą. Mój styl zawsze był klasyczny, casualowy i nie chcę tego zmieniać. Teraz tylko czeka mnie ogromna wyprzedaż szafy :/
W każdym razie mam nadzieję, że nadal pozostaniecie tutaj ze mną!



Biała koszula.
Absolutny klasyk i rzecz, która powinna znaleźć się w szafie każdej kobiety! Sprawdzi się na różne okazje i pewnie zobaczycie ją tutaj nie raz. Moją znalazłam -70 % taniej z racji likwidacji sklepu.

| koszula "Vogel" | jeansy New Yorker | zegarek "Rosefield" |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz