7 marca 2017

OOTD marzec '17




Choroba znowu pokrzyżowała mi plany. Tydzień czasu zmagałam się z okropnym katarem, który mam wrażenie był gorszy od gorączki.
Ale już dosyć narzekania, przeziębienie minęło i mogę znów funkcjonować jak trzeba.


Mówią, że w "marcu jak w garncu" i coś w tym jest. Ostatnie 5 dni non stop pada i już sama straciłam rachubę czy to już wiosna czy jeszcze zima. Stąd mój zestaw, ni to zimowy, ni to wiosenny, w sam raz na pogodę w kratkę.
Sweter to jeden z moich ulubieńców. Uwielbiam jego kolor i splot. Pod spodem białą koszula, którą juz znacie z tego wpisu. Na głowie czapa z Primarku, spodnie z Cubusa i moje ulubione do tej pory klasyczne sztyblety z eobuwie.pl marki Simen.




Bądź na bieżąco: 
Facebook - klik
Instagram - @mynameisiza_

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz